Texttim.nl maakt gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website, geef je toestemming en ga je akkoord met het gebruik van de cookies.

You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Slide thumbnail

Wat vervelend dat je een klacht hebt! Toch kan het voorkomen dat niet alles loopt zoals gepland.
Graag hoor ik je klacht aan zodat wij er in goed overleg uit kunnen komen. Stuur je mail met de beschrijving van je klacht naar info@texttim.nl.

Mocht dit niet leiden tot de oplossing dan kun je contact opnemen met het Stichting Webwinkelkeur.
Deze stichting kan bemiddelen tussen beide partijen om alsnog de klacht op te lossen.
Vervolgens kan er er een uitspraak gedaan worden door een onafhankelijke geschillencommissie.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden
via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op
http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij
om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Slide thumbnail

Wat vervelend dat je een klacht hebt!
Toch kan het voorkomen dat niet alles loopt zoals gepland.
Graag hoor ik je klacht aan zodat wij er in goed overleg uit kunnen komen.
Stuur je mail met de beschrijving van je klacht naar info@texttim.nl.

Mocht dit niet leiden tot de oplossing dan kun je
contact opnemen met het Stichting Webwinkelkeur.
Deze stichting kan bemiddelen tussen beide partijen
om alsnog de klacht op te lossen. Vervolgens kan er
er een uitspraak gedaan worden door een
onafhankelijke geschillencommissie.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de
EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het
ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR
platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is
dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via
het platform van de Europese Unie.